Heap of cardboard boxes from natural recyclable materials with green leaves sprout top view. Responsible consumption, eco friendly packaging, zero waste concept.

Έρευνα της DS Smith – US: Η πλειοψηφία των καταναλωτών θέλει βιώσιμες και έξυπνες συσκευασίες

Ανακαλύψτε παρακάτω τα δεδομένα από την καταναλωτική έρευνα της εταιρείας στις ΗΠΑ, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.048 ατόμων και κατέληξε σε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα

Ανακαλύψτε παρακάτω τα δεδομένα από την καταναλωτική έρευνα της εταιρείας στις ΗΠΑ, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.048 ατόμων και κατέληξε σε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα

Ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές λύσεων βιώσιμης συσκευασίας, προϊόντων χάρτου και παροχής υπηρεσιών ανακύκλωσης σε διάφορα μέρη του κόσμου, η DS Smith (παράρτημα ΗΠΑ) διεξήγαγε έρευνα υπό τον τίτλο “Unboxing Consumer Preferences on Sustainable Packaging”.

Όπως σχολιάζει η Cheryl Holliday, Marketing Director της DS Smith – US, αυτό που γίνεται ξεκάθαρο πλέον είναι ότι «οι καταναλωτές εντός ΗΠΑ δεν ενδιαφέρονται μόνο για τη βιωσιμότητα των συσκευασιών, αλλά προτίθενται να πληρώσουν παραπάνω για μία καλύτερη λύση».

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η έρευνα ανέδειξε τη βιωσιμότητα ως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό μιας συσκευασίας διακίνησης και μεταφοράς. Οι καταναλωτές περιμένουν από τα brands να επικοινωνούν ξεκάθαρα τις βιώσιμες πρακτικές τους, ενώ ταυτόχρονα δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που οι retailers φροντίζουν να μειώνουν την σπατάλη στα καταστήματα αλλά και στο e-commerce.

Μερικά σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Το 46% των ερωτηθέντων ενοχλείται από τον κενό χώρο σε μια συσκευασία (κουτί), με το 75% να θεωρεί πως κάτι τέτοιο δείχνει ότι εταιρεία/brand δεν θέτει ως προτεραιότητα τη βιωσιμότητα.
  • Το 33% των συμμετεχόντων κρίνει ότι οι ηλεκτρονικές αποδείξεις και η απομάκρυνση της πλαστικής σακούλας από τα ταμεία είναι καλές πρακτικές για τη μείωση των παραγόμενων απορριμμάτων.
  • Το 50% των ερωτηθέντων τάσσεται εναντίον του φελιζόλ ως λύση για την πλήρωση κενών εντός μιας συσκευασίας διακίνησης και μεταφοράς και μάλιστα, 1 στους 5 δεν προτίθεται να προχωρήσει σε αγορά από εταιρεία/brand που χρησιμοποιεί αυτό το υλικό.
  • Το 75% των συμμετεχόντων ενδιαφέρεται για την έξυπνη συσκευασία – με αισθητήρες που διασφαλίζουν ότι το προϊόν παραμένει σε άψογη κατάσταση ή θερμοκρασία κατά την μεταφορά του – με το 28% να προτίθεται να πληρώσει έως και $5 περισσότερα για ένα έξυπνο πακέτο.

Επιπλέον, το ενδιαφέρον των καταναλωτών υπήρξε έντονο και για τη χρήση QR code πάνω στις συσκευασίες. Μέσω αυτού, θα μπορούσαν να απολαμβάνουν πλούσιο περιεχόμενο όπως εξατομικευμένες εκπτώσεις και προσφορές, πρόσβαση σε αποκλειστικές εμπειρίες και ενημέρωση για τους δείκτες βιωσιμότητας του προϊόντος από τον κατασκευαστή.

Παρά το γεγονός ότι η παραπάνω έρευνα έλαβε χώρα στις ΗΠΑ, εξετάζοντας τις προτιμήσεις ενός κοινού που διαφέρει σημαντικά από εκείνο της Ελλάδας, τα ευρήματα «φωτίζουν» έναν οικουμενικό δρόμο για το μέλλον της συσκευασίας. Οι επιχειρήσεις του κλάδου αξίζει να κοιτάζουν τη μεγάλη παγκόσμια εικόνα, ώστε να αντιλαμβάνονται έγκαιρα πώς διαμορφώνονται οι τάσεις.